We helpen je graag

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over GoSim en onze producten. Als je een vraag hebt die hier niet wordt beantwoord, neem dan contact met ons op. Wij staan ​​altijd klaar om je te helpen. Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar, zodat je altijd hulp kunt krijgen als je die nodig hebt.

Wat is een eSIM?
Een eSIM is een virtuele simkaart die doormiddel van een QR code geinstalleerd kan worden. Het bevat alle informatie die nodig is om een mobiele abonnement te activeren en is veel gemakkelijker dan een traditionele SIM–kaart. Het maakt het mogelijk om gemakkelijk van netwerk te wisselen zonder een fysieke SIM–kaart te vervangen.
Is mijn apparaat geschikt voor eSIM?

GoSIM eSIM kan worden gebruikt met de volgende apparaten:

  • Apple iPhone XS, XS Max, XR, 11, 11 Pro en 11 Pro Max en nieuwer
  • Samsung Galaxy S21+ / S21 Ultra 5G, Samsung Galaxy S20 / S20+ / S Ultra, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Note 20 /20+/ FE/ Ultra/ Ultra 5G, Samsung Galaxy Fold/ Fold2 5G, Samsung Galaxy Z Flip en nieuwer.
  • Google Pixel 2, Pixel 3, Pixel 3 XL, Pixel 4, Pixel 4 XL, Pixel 4a, Google Pixel 5 en nieuwer.
  • Huawei P40, Huawei P40 Pro, Huawei P30, Huawei P30 Pro, Huawei Mate 20, Huawei Mate 20 Pro en nieuwer
  • Sony Xperia 1, Xperia 5 en nieuwer
  • OnePlus 8, 8 Pro en nieuwer
  • LG G8 ThinQ, V50 ThinQ en nieuwer
  • Motorola Moto G7, G7 Power, G7 Play en nieuwer
  • Nokia 8.1 en nieuwer
  • Microsoft Surface Pro

Als je apparaat hier niet wordt vermeld, maar het is compatibel met eSIM, dan kan onze GoSim eSIM worden gebruikt.

Kan ik tussentijds mijn pakket upgraden?
Ja zeker, bestel opnieuw een databundel en start daarna met ons een live chat. Geef je order nummer door van je eerste bestelling en je upgrade bestelling en wij voegen de extra data direct toe aan je eSIM kaart!
Hoe koop ik een eSIM?
Uit ons aanbod van landen kies je het data-abonnement dat je nodig hebt. We bieden wereldwijde of regio specifieke dataplannen aan, afhankelijk van uw bestemming en dataverbruik.
Zodra je het gewenste data-abonnement hebt geselecteerd op basis van je reisbestemming, klik je gewoon op “Bestel nu”. Uw data-abonnement wordt aangemaakt en toegevoegd aan je GoSim-account (Mijn eSIM).

Belangrijk! Alle TravelSim-dataplannen moeten worden geactiveerd voordat ze onder Mijn account kunnen worden gebruikt.
Hoe lang is mijn eSIM actief?
GoSim bied eSIM abonnementen aan voor 7 dagen of 30 dagen. Jouw eSIM blijft actief zolang je deze oplaadt of opwaardeert. In je account zie je al je gegevens over je eSIM zoals het dataverbruik en de looptijd.
In welke landen is eSIM beschikbaar?
GoSIM eSIM dekt meer dan 125 landen. Je kunt de volledige lijst met landen hier bekijken.
Moet ik mijn eSIM kopen voordat ik op reis ga of wanneer ik aankom?
Beide is mogelijk. Koop het vlak voordat je vertrekt of wanneer je op je bestemming aankomt. Wat voor jou het handigst is. GoSim eSIM bundels hebben verschillende geldigheidsduur en de geldigheidsperiode begint bij aankoop. Dus, tenzij je langer dan een maand op reis gaat, kun je een 30 dagen bundel kopen voordat je vertrekt, en dekt de looptijd je gehele verblijf in het buitenland.

Als je nog geen abonnement hebt gekocht voordat je vertrekt, kun je je data-abonnement ook kopen als je op je bestemming aankomt. Hiervoor heb je natuurlijk wel een werkende internet verbinding nodig 😉

Populaire bestemmingen

Zwaai die hoge roamingkosten maar gedag en zeg hallo tegen GoSim! Ontdek hoe eenvoudig en betaalbaar het is om in meer dan 125 landen verbonden te blijven.
Bekijk alle bestemmingen

Wij staan klaar om je te helpen

Bekijk landen